Умови продажу товару через інтернет-магазин "kashpo.ua"


Доставка

  • Кур’єром Нової пошти
  • Поштомат Нової пошти
  • Новою поштою
  • Самовивіз

Доставка

  • Безкоштовна доставка

При замовленні від 3000 грн - доставка до відділення Нової Пошти, здійснюється за рахунок продавця.

  • Платна доставка

При замовленні до 2999 грн - доставка здійснюється за рахунок покупця. Забір товару з пункту відправки відбувається за допомогою кер'єра.

 

Умови доставки

Доставка по Україні здійснюється перевізником "Нова Пошта".

Перевізник несе матеріальну відповідальність за вантаж.

З тарифами Нової Пошти Ви можете ознайомитись на сайті компанії.

 

Вартість доставки можна прорахувати заздалегідь за допомогою онлайн-калькулятора. Забір товару з пункту відправки відбувається за допомогою кер'єра.

 

Увага! Упаковка може трохи збільшити вказані розміри товару. Якщо товар замовлено та/або оплачено після 11:00, відправка здійснюється клієнту на наступний робочий день. За правилами роботи Нової пошти, товар зберігається на складі протягом 5 робочих днів. Через 5 днів товар автоматично повертається на склад інтернет магазину Lechuza. Вказуйте, будь ласка, склад перевізника у Вашому місті, де Вам зручно отримати замовлення.

Список складів перевізника "Нова пошта" по містах України та графік роботи.


Умови доставки рослин у кашпо

Можливість підйому рослини в кашпо на поверх узгоджується з менеджером окремо. Доставка рослини в кашпо можлива по Києву та Одесі. Доставка по містах, на суму від 6000 грн - безкоштовна, по передмісті - по тарифам транспортної компанії. У разі відмови від викупу та прийому товару у кур'єра, оплата вартості доставки є обов'язковою у повному розмірі.

 

Час доставки

Якщо товар замовлено та/або оплачено після 11:00, відправка здійснюється клієнту на наступний робочий день (за умови наявності товару на складі). Доставка в інші регіони України здійснюється за графіком служби «Нова Пошта».


Переваги самовивезення

  • Ви можете забрати товар відразу ж у день замовлення, у зручний для Вас час;
  • Товар розпакують та перевірять у Вашій присутності;
  • Наші менеджери пояснять та покажуть, як користуватися грилем, допоможуть підібрати аксесуари;
  • За необхідності, Ви зможете оперативно змінити колір або конфігурацію товару (за наявності необхідного товару в магазині).

Оплата та гарантія

Покупки в онлайн магазині KASHPO можна сплатити такими способами:

 

Готівковий

Даний спосіб оплати доступний:

  • при покупці у Києві та Одесі;

  • при отриманні замовлення у представництві служби доставки «Нова Пошта»;

  • при отриманні замовлення від кур'єра служби доставки «Нова Пошта» за адресою, вказаною у замовленні;

Оплата проводиться в національній валюті. При отриманні замовлення видається товарний чек.

 


Оплата карткою Visa або MasterCard

 


Обмін та повернення

Зверніть увагу, товар, в який вже було висаджено рослину, обміну та поверненню не підлягають!

Покупець має право відмовитися від товару не пізніше 14 днів після його отримання. Повернення товару належної якості можливе у разі, якщо збережено його товарний вигляд, упаковка постачальника, споживчі властивості, а також документ, що підтверджує факт та умови купівлі зазначеного товару. Повернення товару (крім рослин) здійснюється за рахунок покупця. Претензії щодо кількості, асортименту, якості, комплектації, тари та (або) упаковки товару приймаються не пізніше 7 днів після отримання товару. Будьте уважні при отримані товару, щоб уникнути непорозумінь.


Гарантія на кашпо

Гарантія на кашпо складає 12 місяців від дати покупки.

Команда магазину зробила процес покупки простим та зручним.

Якщо у Вас виникли питання, зв'яжіться з нами щодня з 10:00 до 20:00 за телефоном 0 800 20 89 10.


Контроль

Перед відправкою, замовлений Вами товар, перевіряють наші менеджери. Ваше замовлення страхується на 100%, вартість страховки включається до ціни доставки. У разі пошкодження або втрати вантажу, повну матеріальну відповідальність несе служба доставки транспортної компанії. Після відправки товару перевізником Ви його зможете отримати протягом 1-2 робочих днів. При отриманні, товар потрібно оглянути та перевірити на цілісність та комплектність. Після перевірки оплачується доставка та вартість товару, після чого можна забирати товар у представників перевізника. У разі виявлення пошкоджень складається відповідний акт на складі перевізника. Всі необхідні інструкції щодо його оформлення можна отримати у представників транспортної компанії на місці отримання товару. Оплата за перевезення здійснюється транспортною компанією після отримання Вами товару (можливий готівковий або безготівковий розрахунок).